Reklamace v autorizovaném servisu
Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v autorizovaném servisu. Seznam Vám na vyžádání zašle prodejce, popř. je možné jej nalézt v návodu či v záručním listě, je-li ke zboží vydán.
Na zboží prodejné spotřebiteli je poskytována spotřebitelům plná zákonná záruka v trvání 24 měsíců, v případech uvedených v zákoně, či u bazarového zboží se lhůta zkracuje a u vybraného zboží může být naopak prodloužena. U firem může být záruční doba pro vybrané produkty zkrácena. Jste-li podnikatel (OSVČ, s.r.o., a.s. a další) v těchto případech platí záruční doba 12 měsíců (pokud není uvedeno jinak), prodloužená záruka se řídí délkou záruky poskytnuté výrobcem. Záruční doba pro sortiment náhradních a spotřebních dílů je 6 měsíců.
Záruka je poskytována výhradně v rozsahu záručních podmínek poskytovaných výrobcem zboží nebo jeho dovozcem tak jak je uvedena v jejich specifikacích a případně v záručním listu. Při reklamacích je kupující povinen (pokud zákon nestanoví jinak) využít autorizované servisy jednotlivých výrobců, pokud jsou k dispozici.
Aktuální kontakt na servisy poskytne prodávající na dotaz kupujícího.
Reklamace v sídle prodávajícího:
V ostatních případech je místem uplatnění reklamace sídlo prodávajícího. Veškeré údaje v elektronickém katalogu prodávajícího vč. obrázků jsou orientační. Závazné jsou pouze údaje uvedené na dodacím listu a technických specifikacích výrobce zboží.
O případném zboží k reklamaci nás, prosíme, informujte telefonicky nebo emailem. Navrhneme Vám co nejpohodlnější způsob řešení reklamace. Dotazy k reklamacím zasílejte na email:
reklamace@super-naradi.cz
Reklamované zboží zasílejte po předchozí domluvě společně s kopií nabývacího dokladu (kopii faktury) a reklamačním listem na adresu:
SUPER-NÁŘADÍ.CZ
reklamační oddělení
Městský kopec 286/24
743 01 Bílovec
Lhůta pro vyřízení reklamace:
V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30-denní lhůtě. V případě, že s námi obchodujete jako podnikatel, zákonné určení lhůty neexistuje, avšak reklamaci se snažíme vyřídit v co nejkratší době k Vaší plné spokojenosti.
Reklamace při převzetí zboží - poškození při přepravě k Vám:
Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození (výrazně protržený obal, zborcená konstrukce apod.) nepřebírejte (případně nahlaste poškození kurýrovi - výrazně ulehčíte řešení reklamace ). Je-li zboží poškozeno, i přestože je obal neporušený, je potřeba ihned (nejpozději do 3 dnů) reklamovat u naší společnosti.
Doporučení pro součinnost při řešení reklamace:
Českou poštou - poškození zboží musí být oznámeno osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
PPL - Poškození oznamte telefonicky do 3 pracovních dnů na tel. 844 775 775.
DPD - Poškození oznamte telefonicky do 2 pracovních dnů na tel. 225 373 373
Toptrans - poškození oznamte telefonicky do 2 pracovních dnů
na tel. 267 101 601, 267 101 602, 267 101 620
Převezmete-li jakkoli poškozenou zásilku bez včasného nahlášení poškození prodávajícímu (do max. 3 dnů) nebo bez sepsání jakéhokoliv protokolu o poškození zásilky u dopravce, nelze již poškozené zboží nahradit.