Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Odmítnout vše můžete zde.


a další ...

Yotube Logo

Výdejní místo Bílovec:

tel. kancelář: 597 603 503
email: info (@)super-naradi.cz

Adresa:
SUPER-NÁŘADÍ.CZ
Městský kopec 286/24
743 01 Bílovec
(naproti pošty)

provozní doba: 
8:00 - 16:00 hod

Výdej zboží po telefonické
dohodě nebo na základě
potvrzeného emailu, SMS.


zastoupení pro značky:
GÜDE, MEVA, REMS, ENDERS, WEBER - STEPHEN, CADAC, GFIRE, LUCIFER, ROTHENBERGER 

Půjčovna grilů:

rezervace: 732 380 233

adresa:
742 91 V. Albrechtice
(vždy po tel. dohodě) 

Působnost:
Osobní konzultace / prezentace značky WEBER grily - Ostrava, Opava, Nový Jičín, Frýdek - Místek
eSHOP - celá ČR (zásilková služby, Česká Pošta, PPL, TOPTRANS,  lokální rozvoz)


OBCHODNÍ PODMÍNKY » REKLAMACE A SERVIS
REKLAMACE A SERVIS

Reklamace v autorizovaném servisu

Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v autorizovaném servisu. Seznam Vám na vyžádání zašle prodejce, popř. je možné jej nalézt v návodu či v záručním listě, je-li ke zboží vydán.

Na zboží prodejné spotřebiteli je poskytována spotřebitelům plná zákonná záruka v trvání 24 měsíců, v případech uvedených v zákoně, či u bazarového zboží se lhůta zkracuje a u vybraného zboží může být naopak prodloužena. U firem může být záruční doba pro vybrané produkty zkrácena. Jste-li podnikatel (OSVČ, s.r.o., a.s. a další) v těchto případech platí záruční doba 12 měsíců (pokud není uvedeno jinak), prodloužená záruka se řídí délkou záruky poskytnuté výrobcem. Záruční doba pro sortiment náhradních a spotřebních dílů je 6 měsíců.

Záruka je poskytována výhradně v rozsahu záručních podmínek poskytovaných výrobcem zboží nebo jeho dovozcem tak jak je uvedena v jejich specifikacích a případně v záručním listu. Při reklamacích je kupující povinen (pokud zákon nestanoví jinak) využít autorizované servisy jednotlivých výrobců, pokud jsou k dispozici.

Aktuální kontakt na servisy poskytne prodávající na dotaz kupujícího.

 


 

 

Reklamace v sídle prodávajícího:

V ostatních případech je místem uplatnění reklamace sídlo prodávajícího. Veškeré údaje v elektronickém katalogu prodávajícího vč. obrázků jsou orientační. Závazné jsou pouze údaje uvedené na dodacím listu a technických specifikacích výrobce zboží.

O případném zboží k reklamaci nás, prosíme, informujte telefonicky nebo emailem. Navrhneme Vám co nejpohodlnější způsob řešení reklamace. Dotazy k reklamacím zasílejte na email:
reklamace@super-naradi.cz

Reklamované zboží zasílejte po předchozí domluvě společně s kopií nabývacího dokladu (kopii faktury) a reklamačním listem na adresu:

SUPER-NÁŘADÍ.CZ
reklamační oddělení
Městský kopec 286/24
743 01 Bílovec

Lhůta pro vyřízení reklamace:

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30-denní lhůtě. V případě, že s námi obchodujete  jako podnikatel, zákonné určení lhůty neexistuje, avšak reklamaci se snažíme vyřídit v co nejkratší době k Vaší plné spokojenosti.


 

Reklamace při převzetí zboží - poškození při přepravě k Vám:

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození (výrazně protržený obal, zborcená konstrukce apod.) nepřebírejte (případně nahlaste poškození kurýrovi - výrazně ulehčíte řešení reklamace ). Je-li zboží poškozeno, i přestože je obal neporušený, je potřeba ihned (nejpozději do 3 dnů) reklamovat u naší společnosti.

Doporučení pro součinnost při řešení reklamace:

Českou poštou - poškození zboží musí být oznámeno osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.

PPL - Poškození oznamte telefonicky do 3 pracovních dnů na tel. 844 775 775.

DPD - Poškození oznamte telefonicky do 2 pracovních dnů na tel. 225 373 373

Toptrans - poškození oznamte telefonicky do 2 pracovních dnů 
na tel. 267 101 601, 267 101 602, 267 101 620

Převezmete-li jakkoli poškozenou zásilku bez včasného nahlášení poškození prodávajícímu (do max. 3 dnů) nebo bez sepsání jakéhokoliv protokolu o poškození zásilky u dopravce, nelze již poškozené zboží nahradit.