S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

a další ...

Výdejní místo Bílovec:

tel. kancelář: 597 603 503
email: info (@)super-naradi.cz

Adresa:
SUPER-NÁŘADÍ.CZ
2. patro (nad prodejnou KYKLOP)
Městský kopec 68
743 01 Bílovec

provozní doba: 
8:00 - 15:30 hod

Výdej zboží po telefonické
dohodě nebo na základě
potvrzeného emailu, SMS.


zastoupení pro značky:
GÜDE, VINTEC, MEVA, REMS, ENDERS, WEBER - STEPHEN, 
KEMPER GROUP, VEITO, CADAC, GFIRE,  aj.

Půjčovna grilů:

rezervace: 731 596 036

adresa:
742 91 V. Albrechtice
(vždy po tel. dohodě) 

Působnost:
Osobní konzultace / prezentace značky WEBER grily - Ostrava, Opava, Nový Jičín, Frýdek - Místek
eSHOP - celá ČR (zásilková služby, Česká Pošta, PPL, TOPTRANS,  lokální rozvoz)

NOVINKY

arr3Zvolte si platbu zálohovou fakturou a ušetřete navíc 2%Pro zákazníky, kteří nechtějí hradit poplatky za dobírku a rádi využijí možnost více ušetřit, máme...

KONTAKTY

eSHOP | SUPER-NÁŘADÍ.CZ
Po-Pá | 9:00 - 15:30 hod (výdej do 17 po domluvě)
tel. obchod: 597 603 503
tel: GSM: 731 596 036
fax: 555 301 004
info@super-naradi.cz
Prodej nářadí, půjčovna grilů
OSTRAVA, OPAVA, NOVÝ JIČÍN

ZBOŽÍ V AKCI

NEJPRODÁVANĚJŠÍ



Zboží zasíláme po celé ČR:


Česká pošta
PPL
DPD
TOPTRANS

Po domluvě zasíláme zboží také na Slovensko.

Obsah eSHOPU je chráněn autorským zákonem.

Kopírování jakýchkoli informací či obrázků je bez souhlasu provozovatele zakázáno.

 


» REKLAMACE A SERVIS
REKLAMACE A SERVIS

Reklamace v autorizovaném servisu

Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v autorizovaném servisu. Seznam Vám na vyžádání zašle prodejce, popř. je možné jej nalézt v návodu či v záručním listě, je-li ke zboží vydán.

Na zboží prodejné spotřebiteli je poskytována spotřebitelům plná zákonná záruka v trvání 24 měsíců, v případech uvedených v zákoně, či u bazarového zboží se lhůta zkracuje a u vybraného zboží může být naopak prodloužena. U firem může být záruční doba pro vybrané produkty zkrácena. Jste-li firma (OSVČ, s.r.o., a.s. a další), obchodujete s námi na základě obchodního zákoníku a v těchto případech se záruční doba řídí délkou záruky poskytnuté výrobcem.

Záruka je poskytována výhradně v rozsahu záručních podmínek poskytovaných výrobcem zboží nebo jeho dovozcem tak jak je uvedena v jejich specifikacích a případně v záručním listu. Při reklamacích je kupující povinen (pokud zákon nestanoví jinak) využít autorizované servisy jednotlivých výrobců, pokud jsou k dispozici.

Aktuální kontakt na servisy poskytne prodávající na dotaz kupujícího.


 

Reklamace v sídle prodávajícího:

V ostatních případech je místem uplatnění reklamace sídlo prodávajícího. Veškeré údaje v elektronickém katalogu prodávajícího vč. obrázků jsou orientační. Závazné jsou pouze údaje uvedené na dodacím listu a technických specifikacích výrobce zboží.

O případném zboží k reklamaci nás, prosíme, informujte telefonicky nebo emailem. Navrhneme Vám co nejpohodlnější způsob řešení reklamace. Dotazy k reklamacím zasílejte na email:
reklamace@super-naradi.cz

Reklamované zboží zasílejte po předchozí domluvě společně s kopií nabývacího dokladu (kopii faktury) a reklamačním listem na adresu:

SUPER-NÁŘADÍ.CZ
reklamační oddělení
Městský kopec 68
743 01 Bílovec

Lhůta pro vyřízení reklamace:

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30-denní lhůtě. V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku, zákonné určení lhůty neexistuje, avšak reklamaci se snažíme vyřídit v co nejkratší době k Vaší plné spokojenosti.


 

Reklamace při převzetí zboží - poškození při přepravě k Vám:

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození (výrazně protržený obal, zborcená konstrukce apod.) nepřebírejte. Je-li však zboží poškozeno, přestože je obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti informovat vždy přepravce a následně naší společnost, vždy v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy. Vždy tak, prosíme, učiňte neprodleně. Při pozdním nahlášení se může samotná reklamace zkomplikovat.

Jedná-li se o doručení:

Českou poštou - poškození zboží oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.

PPL - Poškození oznamte telefonicky do 3 pracovních dnů na tel. 844 775 775.

Toptrans - poškození oznamte telefonicky do 2 pracovních dnů
na tel. 267 101 601, 267 101 602, 267 101 620


 

ZGMxOTU4MD